Daphne

bir dosttan bir dosta

Eylül 08, 2017

    Size bir yılımı dökeceğim,dağıtırsam kusuruma bakmayın...
    İlk yılımda ki ruh hastası ev arkadaşımdan sonra 2. yılımda aşırı minnoş bir ev arkadaşım oldu.(Bu yüzden onun buradaki adı Minnoş olsun.)Tıpkı ilki gibi bunu da ben seçmedim, bahtıma bıraktım ( daha doğrusu ev sahibinin insafına ).
    2. yılım okul olarak aşırı zordu.Evde ise her şey mükemmeldi.İşte dedim mutluluk bu.
     Diplerdeyken bile zirvelere oynadık , en zirvedeyken diplere çöktük birbirimizi kaldırdık.Birbirimizin yanında az ağlamadık , n'oldu diye bile soramadık bazen,sessizce bekledik hazmetmemizi...İlk başlarda benim asla gece uykusu uyumayışımı,sabah uykularına aşık oluşumu,kahvaltılardan ve tatlılardan nefret edişimi yadırgadı.Ben de onun her yerde her pozisyonda uyuyuşuna, sabah gözünü açar açmaz ağzına bir şeyler tıkıştırmasına , günün her saati girebildiği tatlı krizlerine alışmam zaman aldı.Hiç sorun yaşamadan atlattık bu süreci.Üstüne birlikte defalarca sarhoş olduk , defalarca yanlış erkeklerle uğraştık , üniversite ortamının bitmek tükenmek bilmeyen dedikodularının hedefi olmayı da ihmal etmedik.Sağolsunlar arkamızdan konuşmayı, sindiremediklerinde zehirlerini üstümüze kusmayı hiç unutmadılar.1 sene boyunca en çok hangi cümleleri kurdunuz diye sorsalar muhtemelen şöyle bir sıralama yapabilirdik ;

- Amaaaann siktir et
-Bak bence bu yaptığın hata ama sen bunu zaten biliyorsundur bu yüzden gerçekten yaptığına değecekse , yap gitsin.Dağılırsan burdayım,ben toplarım.
-Hallederiz.
-kızım biz neleri aştık ya şimdi bu mu dert.Sadece bu da bir dert işte.Şaşırdık mı ?

     Bir de gece yürüyüşlerimiz var mesela ; gel bir yürüyüşe çıkalım demek,  canım çok sıkkın gene boka battım , duvarlar üstüme üstüme geliyor eve girmeyelim demektir.Aramız da söylenişi farklı anlamı farklı onlarca cümle sayabilirim.
Zamanla her sarhoş oluşunda ona mukayyet olmak için ayakta kalmayı öğrendim, o da canımın ne kadar tatlı olduğunu.Burnuma hızma takmak için ufacık bir delik açtırmaya gittiğimizde bile stresden kustuğumda saçımı tutmayı , ağzımı silmeyi , etraftakileri uzaklaştırmayı , çantama sahip çıkmayı sonrasında benimmm burnum acıyoo hadi merhem süüürr diye ( aylarca ) peşinde koşmalarıma iyi dayandı.

      


      Uzun süre hayatıma kimseyi almadım , onun özel hayatı ise sonu hep hüsranla bitse de evlere şenlikti.Ben ona gülüp geçmeyi öğrettim.Öğretirken ben de öğrendim bir şeyler.Bir gün bende hayatıma birini almak istedim.Başta her şey rüya gibiydi ben de üstüne binlerce hayal ekledim kendimce sonra elimde sadece hayal kırıklıklarımla kaldım.Kırıkları battığı yerden çıkarmayı , yavaş yavaş temizlemeyi öğrendik.Zordu çok zordu.İkimiz içinde ... Bunu da aşıyoruz ya daha da yıkılmayız dedik , bir kere daha yanıldık.
         

       Duyguların acısının fiziksel acıyı bile bastırdığını ; Minnoş'un eve sabaha karşı hıçkıra hıçkıra ağlayarak geldiği gece öğrendim.Bir insan acıdan , korkudan , şaşkınlıktan nasıl konuşamaz hale gelirmiş gözlerimle gördüm.Utancını , acısını nasıl anlatamazmış öğrendim.
'' Erkek arkadaşım bana tecavüz etmeye kalktı '' cümlesinin ne ağır sonuçları varmış gözlerimle gördüm.
Uykudan kabuslarla uyanmasını , banyoya koşup Daphne boynum , boynum mor , benim boynum mor di mi diye kabusun etkisiyle boynunu nasıl tırmaladığına şahit oldum.Yaşanacak ve yaşanmış ne çok acı vardı.Yine de saatler sonra kahkaha atmanın bir yolunu bulduk.
         

       Bütün bunları anlatmak istedim çünkü yarın gece okula dönmek için yola çıkıyorum.Kim bilir bu sene neler gelecek başımıza.Biz hallederiz biliyoruz da siz de bilin istedim.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Nasıl tatlı bi ikili olmuşsunuz, maceralarınızı okumak için sabırsızlıkla bekleyeceğim tam burda.:) Üniversite hayatında arkadaşlıkların önemi hayatın tüm dönemlerine nazaran biraz daha fazla bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melo Dram: Burada arkadaşları aile yerine koyduğumuz için sanırım.Valla kimbilir bu sene başımıza neler gelecek bende sabırsızlıkla bekliyorum :)

      Sil
  2. olsun bitmiş geçmiş işte. bu sene daha mutlu olun hadi işallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone : geçmişte geçiripte geçmiş işte Deep.Neyse dediğin gibi inşallah bu sene daha mutlu oluruz :)

      Sil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook