Daphne

köyünüzün delisi geri döndü

Ağustos 16, 2017

   Döndüm...

      


  Aynı blogda yazmaya devam etsem de linkimi, adımı ,temamı kısacası olabildiğince çok şeyi değiştirdim.Beni ben yapan profil fotoğrafı ise aynı kaldı, beni bilenler artık oradan anlayacaklardır.
    Yaklaşık 1 yıldır yoktum.Bu bloga da hiç girip bakmadım kim ne yapmış , eskiden ne yapmışım diye.Pat diye aklıma esti ve döndüm.Ancak o zaman yüzleştim yeniden yazdıklarımla.Ne güzelmiş dedim...5 yıl boyunca yazdım , o 18 yaşındaki kızla şimdi ki genç kadın arasında dünyalar kadar fark varmış diyebilirim.Yine de dikkatli okuyunca anladım ki ; beni ben yapan özelliklerim baki kalmış.Hala özgün ve özgür olma çabam var.Hala sık sık sinir krizleri geçiriyorum ( aslında ben sorunlarımı böyle çözüyorum napalım idare edeceksiniz ) , üzgünüm ama hala aşk hayatında batıyorum , batırıyorum.Bu 1 yıl ara bunların hiçbirine dokunmadı demek isterdim ama gördüğünüz gibi bırakın 1 yılı son 5 yıl bile bu konu da değişiklik yapmamış.

        

     Kesinlikle eskisinden daha mantıklı biri olamadım ama artık daha az deliyim.Hayatım okulla , okuldan sonra ki planlarımla o kadar dolu ki cinnet geçirip bileklerimi dikine dikine keseceğim ( bir rivayete göre dikine kesersek kolay dikemiyorlarmış ) diyorum.
     Böyle olsun istemezdim ama zaman beni daha durultmuş , sabretmeyi hatta vazgeçmeyi öğretmiş.Bazen yenilmeyi kabullenmem gerektiğini , gerçek benliğime ulaşmak için çok çalışmam gerektiğini , her yerden kaçsam da aklımı terkedemeyeceğimi , bazen ne kadar veda etsem de tekrar aynı yere merhaba diyebileceğimi öğretmiş.Aslında öğrettiği daha  onlarcası var ama hepsini bugüne sığdırmak istemiyorum.


SON OLARAK BAZI NOTLAR ;
-belirsiz bir süre ( yanlış anlaşılma olmasın belki birkaç ay ) özel hayattan,aşktan meşkten bahsetmek yok
-Değişmeye çalıştığım bir dönemdeyim.Eski beni çok özledim.En kısa zamanda şuan sapsarı olan saçımı simsiyaha çevireceğim. ( ne derler bilirsiniz saçlarıyla oynayan kadın mutsuzdur )
-Sanırım giyim tarzım konusunda da değişikliğe gideceğim.Zaten bunları daha sonra uzun uzun konuşuruz.
-Geldik şimdi en önemlisine, kendimi geliştirmek için deli gibi çalışacağım.Mutluluğa, başarıya giden yol kendine yatırım yapmaktan geçiyor sayın seyirci.Senin kendine vermediğin değeri kimse sana vermiyor , sen kendini sevmiyorsan kimse seni sevilmeye değer bulmuyor, kısacası önce kendini istediğin yere getireceksin daha sonra millete karşında ben varım haddini bil ayarı çekeceksin.( sırf o ayarı verebilmek için bile deli gibi çalışabilirim kinci ruhum sağolsun varolsun )

Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar.

You Might Also Like

8 yorum

  1. Bol şans... Çok güçlü bir güneş tutulması geliyor, değişim kararlarını uygulamada şanslı günler bunlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sezer Eser Perker ; Çok sevindim buna.En azından hayatımda bir defa doğru zamanı tutturdum demektir :)

      Sil
  2. Gerçekten de uzun bir ara olmuş...Yeni yazılar,yeni paylaşımlar seni bekler hadi bakalım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşimle Her Telden : ara bitti yazmaya devam :)

      Sil
  3. Hoş geldin diyelim o halde. Kendine değer vermenin önemini kavramak çok önemli. Umarım kararlı bir şekilde değişime devam edebilirsin. Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turgay Aksoy : hoş buldumm :) gerçekten de her şey kendimizde başlıyormuş anlamam biraz zaman almıştı ama artık kesinlikle kararlıyım...

      Sil
  4. hadi bee iyisin böyle yapma hiçbişi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DEEPTONE : bir de diğer türlüsüne bakalım nasıl olacak içimize dinmezse gene böyle oluruz :)

      Sil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook