20'lik diş ağrısı

alıcı değil bakıcı

Ağustos 22, 2017

        İstanbul'da kaçamak yapmakta zorlaşmış...
Geldiğimden beri bir dün çıkabildim dışarı.Gezdim,tozdum da kafam açıldı.Hayır kendimi çözcem,değişcem bla bla bla diye diye aklımı kaçırıyordum.Şu sıralar kendi farkındalığım Selahattin Duman'ın farkındalığı gibi...O da bir röportajında şöyle demişti :
-En beğendiğiniz özelliğiniz nedir ?
-kodum mu oturturum,
-Peki ya en beğenmediğiniz ?
-Kodular mı oturuyorum

     


....                     .....                           .....

        Bugün de çıktım şöyle bir watsons gratis gözlemledim.Tabi ki bişey almadım malum indirim yarın başlıyor.Annem de tepem de dırdır ediyordu Daphne!  senin paralarının sana neden yetmediği belli oldu diye.
Tabi bir de kendime bir kuyumcu vitrininden mezuniyet hediyesi seçtim.( evet mezuniyetime daha 2 yıl var ve ben kendime şimdiden seçiyorum  , yaş oldu 23 ohooooo arkadaşlarım çeyiz falan seçiyor neyse bu konuya girmeyeceğim malum bu mevzu derin biz yüzme bilmiyoruz )

      Neyse durun ben dünle bugünü harmanlayıp bir özet geçeyim.En sevmediğim ay ve mevsimdeyiz.Giyim alışverişi yapmak için en olmadık zamanlar bunlar.Yazlıkların kalkma, kışlıkların da daha ortalığa çıkmama zamanı.Ben artık okula dönmek için hazırlık yapacakken, mağazalarda alacak bir şey yok ( param olmasaydı dünyanın en güzel parçaları olurdu , ben de mağaza önünde ağlardım ) .Dün de mağaza mağaza gezdim ama almadım sonra alırım dedim.Bugün de kişisel bakım için gezdim ama almadım , genel olarak '' alıcı değil bakıcıyım '' tükkan sahiplerinin sevmediği o müşterilerdenim.
       Bu arada buraya geldim geleli 3 kilo alıp 47 den 50 ye çıkmışım.En kısa zamanda bu konuyla ilgileneceğim.Tabi paniklik bir durum yok her zaman 47 ile 50 arasında oynarım.Kilo aldığım zamanlar en fazla 50'yi görürüm.Hayatımın hiç bir evresinde kilo problemim olmadı ama 50 sınırına geldiğim de bir dikkat ederim.Ayna karşısına geçer bir bakarım allaaaam bundan sonrası bu boyla damacana görünümü artık der ve dikkat ederim.( allaam sen irademe zeval verme ) Hatta isterseniz bir ara bu dikkat ediyorum kısmını da sizin için yazabilirim sayın seyirci.Yazayım da dengesizler dengesizi beslenme düzeni ve sırlarımı öğrenin.
Son zamanlarda kendimi kitaba ve filme vermiştim.Ben çok bu konu da yorum yapıp tavsiye verebilen biri değilim.Çünkü konusunu anlatırken kitabı/filmi sonuna kadar anlatıp bitiriyorum.Yazının sonuna geldiğiniz de artık izlemenize gerek falan kalmaz o derece.Bu sefer kendime mukayyet olup öyle şeyler yapmadan fikir vereceğim. ( kendimden çok umutluyum )
 
           

      Son olarak şunu da anlatıp bitiriyorum ; kabus gibi 20'lik diş ağrım var.Lanetler girsin ki 3 tane 20'lik dişimi aynı anda çıkarıyorum.Dişim,ağzım , çenem,kulaklarım,gözlerim hepsi ağrıyor.Aylardır dişçi dişçi gezdim en sonunda beni çene cerrahına gönderdiler.Cuma gününe randevum var bana şans, sağlık ne bileyim işimi kolaylaştıracak bir şeyler dileyin.Şayet bu acılar dinsin diye kafamı koparmama çok az kaldı.Böyle böyle helak ediliyorum sayın seyirci.Hayır kimin ahını aldım onu da bilmiyorum ki gidip ayaklarına kapansam da kurtulsam şu üst üste gelen sıkıntılarımdan...

GÖRSELLERLE İLGİLİ NOT :
1.)Her tatlının yanına dondurma konabilir bence yakışıyor.Hani trileçenin yanına dondurma istiyorum dediğinizde şok olan ve emin misiniz diye soran garsona aldırmayın evet eminim hep yaptırıyorum her yer yapıyor yoksa siz daha bilmiyor musunuz deyin kendine gelecektir.
2.)Dondurmada hızınızı alamayıp fazla fazla söylemeyin çünküüüü bir süre sonra içinizi bayıyor, tiksinip atmak zorunda kalabiliyorsunuz.Ayrıca zaten siz bir kaç dil darbesini yeni atmışken , o dondurma kaçak yapı gibi aşağı devriliyor.
         

You Might Also Like

8 yorum

  1. E hani Asuman ne oldu?:)
    Geçmiş olsun bu arada, cuma günü için bol şans dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sezer Eser Perker : Kadıköy'e yolumu düşüremedim yoksa aklımda.Ayrıca zevkiniz mükemmel.Ben ilk sizden duydum Asuman'ı sonra Kadıköy'de ki mekan tavsiyelerinde rastlamaya başladım en sonda arkadaşlarımdan duydum.Hitleri baştan seçebiliyorsunuz demek ki bundan sonra gözüm kulağım üzerinizde :) ayrıca çok sağolunn...

      Sil
  2. Geçmiş olsun. Diş ağrısı çekilir dert değil. Bu arada dondurma candır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim cidden diş ağrısını düşmanımın başına bile vermesinler.Dondurma candır ama karışık dondurma canımızın içidir di mi :)

      Sil
  3. şu dondurma o kadar harika gözüküyor ki, ne desem bilemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büşra Bayram : tabakta ki külahtaki tadı vermiyor değil mi ya da bana mı öyle geliyor.Bir geçmiş olsun dileklerinizi alırım :)

      Sil
  4. Ya ne tatlı bir anlatım olmuş.Ama mezuniyet hediyesi için acele etme 2 sene sonra neler çıkar neler kim bilir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşimle Her Telden : Teşekkür ederim.Ya çok haklısınız ben o zamana kadar on yüz milyon fikir değiştirebilirim gerçi biraz tutturuk da bir tipim aklıma koyarsam ille de bu olsun diye yıllarca pusu da bekleyebilirim :)

      Sil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook