arkadaşlarla dışarıda iftar yapmak

dedikodu bile yok boşuna gelme

Haziran 30, 2016

    Çok ara verince tekrar yazasım gelmiyor diye yazıyorum şuan.Anlayacağınız yalak muhabbet yapacağım isterseniz okumayı burada bırakıp vakit kazanabilirsiniz.

      Geçen eski ( baya eski ) iş yerinden kızlarla buluşup iftar yaptık.İçlerinden birini sevgilisi darlıyo 6 yıldır birlikteyiz ailene söyle artık da aileleri tanıştıralım diye.Bakın bence bu kısım çok komik : benim değil 6 yıl 6 aylık sevgilim olsa ben karşı ki dağlara sevgilim var ama çok da şeyetmeyin takılıyoz işte yaa diye yazar herkesi bilgilendiririm.Sonuçta ne şekilde olursa olsun hayatımda birileri olduğunu herkes bilir.Yahu sen nasıl bir kızsın da 6 yıl içinde tuttun.En yakın arkadaşları biziz bunun sevgili olduğu adamı da tanıyoruz bize bile 2 yılı bittikden sonra söylemişti.Bir de en başından beri ciddi olmalarına rağmen! Ben öyle bir durumda olsam , yani biriyle ciddi olduğuma inansam eğer 2 yıla kadar direndiysem bile 2. yılda artık cami minaresinden insanlara seslenir herkese duyururmuşum gibi geliyor.Bir diğer arkadaşta herşeyi can kulağıyla dinliyor o da '' münasip '' birini bulduğunda hemen evlenme derdinde.Bakın ben bu da çok garip.Bizim bu kızla tüm fikirlerimiz aynıydı, nerede aklımız karıştı bilmiyorum.


( evet iftarımı böyle yaptım , benim minnak bedenim bu kadarla doyabiliyor )


 ( hunharca silip süpürdük dememe gerek yok sanırım , delilleri buraya bırakıyorum )

-ben çok aşık olcam uzun uzun sevgili kalcam sonra evlencem
-ben aşık olcam hemen evlencem
-ben sevicem uzun uzun sevgili kalcam sonra evlencem
-aşk meşk önemli değil saygı önemli aklın uyması önemli 
-zamanın bir önemi yok uzun uzun zamanda bile insan birini tanıyamıyor ki  bla bla bla...

evrelerini geçtikden sonra artık son duraktan önceki durak olan '' kader kısmet '' en sonda da artık ayrıldığımız noktaya geldik.O normal bir yaşam süreceği,düzgün bir işi,ailesi olan herhangi birini kendine uygun görmeye başlayıp '' düzgün biri olsun hemen evlencem '' kısmına geçti.Peki bu arada ben ne yaptım ? ' evlenmiciğiiiimmm ben kariyer yapciğimmmm , dünyayı dolaşiciğimmmmm ... '   Gün geçtikce yandaşlarım da azalıyor zaten.Ben mezun olana kadar beni tribe sokmayın gözünüzü seveyim.Whatsapp profillerinize bebelerinizin fotosunu,düğün fotonuzu falan koyuyorsunuz tamam ben ne yapayım ; okulun amblemini mi koyayım, siz gruplarda ailevi sorunlarınızı anlatırken ben ders notlarımı mı paylaşayım , siz gelecekle ilgili en fazla 2. çocuğu planlarken ben de dünya haritası ve parmak emojisi atıp kapatcam gözümü parmaklicam dünyayı, neresi gelirse orayı görmeye gitcem mi diyeyim ?

Bu yazıya başlarken aklımda hiç bunları yazmak yoktu ama dolmuş muyum ne yapmışım ben ? Bu arada Temmuz'un 26 sında burda ki kankamı da alıp öğrenci evime gidicem.Taşıncam da yanımda amele götürüyorum.Aynı tarihte ev arkadaşımı da çağırdım.Garibanları yaa gidelim tatilde yaparız hem diyerek kandırdım.Allahım ölsem yatcam yerim yok biliyorum.

             
( öğrenci evime götüreceğim en yakın arkadaşımın ( Kübik ya da bacımm diyorum genel de ona ) lafıdır bu, her akşam böyleyiz ama normalde daha dolu oluyor tabi )


Bayram için de Düzce'ye gitmeye karar verdik.Gidelim de kuzenlerimi göreyim.Bebelerini mıncırayım.Ya şuan yazmak istediğim çok şey var ama yazı çok uzasın istemiyorum o nedenle benden bu seferlik bu kadar.

NOT : Bu ara Fİ-Çİ-Pİ serisini okuyordum ama bünyem Çi den sonrasını kaldıramıyor sanırım.Fi çok güzeldi Çİ de ise inanın abartmıyorum sadece seviştiler,sadece sevişmeyi düşündüler,sadece istediler,arzuladılar bıdı bıdı bir sürü şey o kadar sıkıldım ki elim şuan Pİ'ye gitmiyor.Bakın kitap kötü demiyorum.Okuması çok basit , eline alınca sayfalarca gidiyor ama çok yapay.Direnip Pİ yi de okuyacağım.Araya başka bir kitap aldım şuan.

Filmlerde ise '' Colonia '' yı mutlaka izleyin.Ben orda ki hatun kadar cesur değilim.Kesinlikle değilim.

'' Her şeyin teorisi '' ni de izledim.O da çok güzeldi.Bana ilişkiler hakkında gerçekten çok sağlam fikir verdi.Kendimizi zorladığımız yerde ipler kopuyor bunu biliyordum ama görmek çok başka oldu.

''korku seansı 2 ''  yi de izledim.Korkunç değildi ama kaliteli bir film.Ben sırf o çiftin olaylara yaklaşımını görmek için izliyorum zaten.Tavsiye eder miyim ? ederim.Zaten genel olarak imbd puanı da yüksek bir film.

'mama' ( anne ) filmi ise korku filmi olarak geçse de inanın izlemenize gerek yok.

Bir ara size siyahlı kadın filmini yorumlayacağım.Ben o filmi izlerken kahkahalarla gülmüştüm.Güya korku filmi.neyse bir daha ki yazı da unutmazsam anlatcam.

    
( sıra bekleyen taraf genelde ben olmadığım için çok da sorun olmuyor tabi.Ben işgalci kişiliğimle genelde gidip masa tutan tarafım ) 

( bu gittiğimiz yerde de resmen sudan tasarruf etmişlerdi.Yudumluk su yapmışlar.Her neyse bu yazıyı da yine! kahveyle noktalıyorum. )



You Might Also Like

8 yorum

  1. Pi'nin de ilk bölümleri biraz yavan ilerliyor ama benim gönlümde öyle kocaman bir taht kurdu ki bu seri, ondan sonra okuduğum hiç bir kitap beni etkilemedi. O anlamda bana kitap önerebilirsin bak.:)

    Düzce mi? Immm ne kadar da yakınlaşacaksın bana bayramda :)

    Herşeyin Teorisini not aldım, onu da izliciiim :)

    Kocaya gelince, umarım okul bittikten sonra fikirlerin değişmez böyle gidersin. Okul bitince ''Allah'ım kocaaa!'' diye yerden yere vurası geliyor insanın kendisini.:( Ya da ben çok boş kaldım ondan oldu böyle.:(

    YanıtlaSil
  2. Yazı çok komik ama benim gözüm etiketlerine takıldı bir anda. Kariyer için ne mi yapmak gerekir ? Sakın evlenme :))))

    Çocuk ve kariyer sadece reklamlarda olur :D

    YanıtlaSil
  3. melo dram : zaten bu seriyi okumamın başlıca sebebi sendin çünkü bayaa övmüştün.
    Her şeyin teorisini özellikle sen izlemelisin zaten.Fedakarlık eden bir ilişki nasıl bitiyor görürsün,hani yıllarcaaaa emek verilen.bu hikaye sana az buçuk tanıdık geliyordur bence.Demek Düzce sana yakın, sanırım sana özelden yazıp bu konunun üstüne birazcık gitmeliyim :) Koca konusuna gelirsek ben de kendim için kafamda ki ideal erkeği bulursam hiç kaçırmam bastırırım nikahı.Benim de senin ki gibi var gönlümde bir kaç kriter.

    Syrakusa Belafonte : Şuan resmen damarıma basıyorsun.Bir kere ben çocuk sahibi olmayacaksam evlenmeyi saçma buluyorum.Kariyer ise en istediğim şey ama bakalım ben bu fikirleri nereye kadar götüreceğim.Bana elin adamı demez sanırım boşverelim bebe yapmayı biz senin kariyerine bakar büyütürüz diye. demez di mi ?

    YanıtlaSil
  4. Demez azizim demezz.. Ne hain gaddar fettan tiplerdir erkek milleti bilemezsin :)))

    YanıtlaSil
  5. ha haaaa du bi öğrenciliğin tadını çıkar ne evelilik muhabbeti yaaa :) iyisin iyisin keyfin yerinde belliii :)

    YanıtlaSil
  6. Ben bile evlenicem düzgün birini bulunca düşün artık :) Sen muğlaya gidersin de tatil yapmadan döner misin hiç :) Ben de kaldım gene yaa aynı evde :(

    YanıtlaSil
  7. syrakusa belafonte : kişi kendinden mi biliyor acaba işi diye düşündüm şuan :)

    deeptone: keyfim yerinde ama keyfimde , yaşımda hep böyle yerinde kalır mı bilemiyorum.

    naz: sen kesin bulduklarını da kaçırırsan Naz.dünya rahatı bir insansın çünkü.Bir de insafın kurusun kızım nasıl evdesin sen , İzmir'in altını üstüne getirdin.Bende öyle evde kalmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  8. çokomel : aaa ben melekler gibiyimdir :)))))))))))
    (büyük yalan ama dedim işte bi kere)
    :D

    YanıtlaSil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook